www.Hi-Tec.com.pl w Internecie

09 lipiec 2008

Brytyjska marka HI-TEC oferująca odzież, obuwie oraz akcesoria do uprawiania aktywności w kategoriach: Athletic/Sport, Cort/Indoor, Outdoor i Golf otworzyła swoją polską witrynę internetową w kategorii Outdoor. Hi-Tec.com.pl nie jest bezpośrednim tłumaczeniem strony macierzystej, ale pierwszą i w dużej mierze niezależną odsłoną w polskiej wersji językowej. Koncepcję, treść i grafikę zrealizowała krakowska agencja PR Kawałek Świata – Media, która od marca br. obsługuje markę HI-TEC.

Trzon strony tworzą cztery moduły:

  • Galeria zdjęć z sezonową kolekcja dla niej i dla niego
  • Sylwetka i porady ambasadora marki, himalaisty Krzysztofa Wielickiego
  • Opis nowoczesnych technologii wykorzystywanych do produkcji obuwia i odzieży, w tym unikatowej ultralekkiej kompozycji obuwia V-LITE
  • Propozycje aktywnego spędzania czasu dla każdego w dziale „Sport po godzinach”.

Stały panel nawigacyjny w nagłówku ułatwia bezpośredni powrót do podstawowych modułów oraz aktualności. Kolekcję Outdoru na głównej stronie otwiera sztandarowe portfolio marki, buty sportowe. Po kliknięciu na którykolwiek z modeli wyświetla się nowa strona ze zdjęciem, ceną i opisem. Jednocześnie panel nawigacyjny po lewej stronie zawiera odnośniki do innych produktów: koszul i T-shirtów, kurtek, spodni i szortów, śpiworów, namiotów, plecaków i toreb oraz akcesoriów. Wybrane produkty zwierają dodatkowo odnośniki „zobacz w akcji”, gdzie prezentowane jest praktyczne zastosowanie oferty. Wygodną funkcjonalnością jest filtracja produktów na damskie i męskie.

www.hi-tec.com.pl będzie rozbudowywana wraz z poszerzaniem oferty oraz uzupełniana w multimedia.

Zapraszamy.